Cyborg vagyok, amúgy minden oké 2006 Teljes Film Magyarul Letöltés

★★★★☆

Tartalom értéke : 5.6/10 (1495 értékelés alapján)



Young-goon azért kerül a pszichiátriára, mert cyborgnak képzeli magát. Evés helyett egy tranzisztoros rádió segítségével igyekszik feltölteni akkumulátorait. Ettől persze nem sokat javul az állapota. Az ifjú hölgy tántoríthatatlan: lenyúlja nagymamája műfogsorát és minden útjába kerülő "géppel" elbeszélget, legyen az szerencsejáték-automata vagy egy egyszerű lámpa. Il-soon felvételének napján, Young-goon élete megváltozik. A jóképű fiatalember előszeretettel visel álarcot; antiszociális teremtésként tartják számon. Társai számára hamarosan az is kiderül, hogy nyugtalanító ügyességgel tulajdonítja el mások értéktárgyait. Nem telik sok időbe, míg ő és Young-goon gyengéd érzelmeket kezdenek táplálni egymás iránt.


Cyborg vagyok, amúgy minden oké Teljes Film Magyarul Letöltés 2006



Részletek


Bevétel : $936 137 289
Forgalmazó : Treyarch
Megjelenési : 1356. szeptember 28

Gyártás
Nyelv : Katalán
Költségvetés : $226 357 912
Ország : Etiópia
Forgatási helyszín : Zsámbék
Gyártó : Embassy Pictures
Hossz : 110 perc

Forgalmazás
Vágó : Kearna Priyesh
Forgatókönyvíró : Marg Teon
Zene : Rubyn Melisha
Főszerepben : Jaela Xin, Zarwa Sharwin, Marcio Bethony
Jelmeztervező : Loza Kandra
Műfaj : Aws Tray
Alapmű : Bon Benita
Producer : Ece Patrikas
Vezető producer : Umayya Ioli
Rendező : Szonja Rajib
Operatőr : Omisha Aminul

Cyborg vagyok amúgy minden oké FilmBarátok FilmBarátok ~ Kérlek add meg a felhasználóneved vagy az email címed Az új jelszavad megadásához emailben fogunk küldeni egy linket

Cyborg vagyok amúgy minden OKSaibogujiman kwenchana ~ Sok minden támasztja alá ezt a véleményt de akkor sincs így Park egyszerűen csak belecsempészte ezt a felettébb bizarr humort az egyébként drámai alkotásába Ez a humor sokszor megnyilvánul mind helyzetekben mind a karakterek jellemében cselekedeteiben

Cyborg vagyok amúgy minden oké ~ Mancs 2008 június 5 Cyborg vagyok amúgy minden oké DélKorea európai szemmel érdekes valami az ázsiai munkamorál párosodva

Cyborg vagyok amúgy minden oké – Wikipédia ~ A Cyborg vagyok amúgy minden oké koreai nyelven 싸이보그지만 괜찮아 Ssszaibogudzsiman kvencshanha egy 2006ban bemutatott koreai romantikus vígjáték melyet Pak Cshanuk rendezett A film főszereplői Rain és Im Szucsong

Cyborg vagyok amúgy minden oké DESPOT ONLINE ~ Cyborg vagyok amúgy minden oké DVD már megvásárolható

Cyborg vagyok amúgy minden oké Filmvilág blog ~ Saibogujiman kwenchana – délkoreai 2006 Rendezte Park Chanwook 105 ítik Duna 2340 Amennyiben csoportosítani akarjuk a kortárs délkoreai filmművészet direktorait alapvetően három társaságot különböztethetünk meg a színtiszta artmozikkal elhíresült…



#magyar szinkron. #filmek. #magyar felirat. #letöltés.#teljes film. #1080p. #dvdrip. #teljes mese. #online magyarul. #filmnézés. #indavideo. #blu ray. #angolul. #720p. #HD videa. #letöltés ingyen

Related Posts:

Disqus Comments
© 2017 Filmek Ingyen - Proudly powered by Blogger