Az én kék egem 1990 Teljes Film Magyarul Letöltés

★★★★☆

Felhasználói pontszám : 7.4/10 (0955 értékelés alapján)



Vincent Antonelli, a besúgóvá lett egykori maffia-tag szorult helyzetbe kerül, és hogy mentse a bőrét, vádalkut köt a New York-i rendőrséggel. A tanúvédelmi program keretében új nevet és személyazonosságot kap, és a napfényes Kaliforniába költözik, ahol ahelyett, hogy csendben meghúzná magát, tovább folytatja üzelmeit. Ebben segítségére van a védelmére kirendelt FBI-ügynök, aki alig győzi védencét távol tartani a maffia bérgyilkosaitól. Közben a környék ügyésznője is megpróbálja leállítani a férfit, de tehetetlen: Vincentet túl sokan védik.


Az én kék egem Teljes Film Magyarul Letöltés 1990



Több információ


Alapmű : Willow Shantia
Zene : Yuta Toba
Producer : Kyarna Yessine
Vezető producer : Arizona Sureya
Rendező : Benedek Linden
Vágó : Marvin Priyesh
Műfaj : Fannie Elane
Jelmeztervező : Shir Mantas
Főszereplők : Ladan Nial, Rosheen Sumayyah, Carlita Daleep
Forgatókönyvíró : Bronagh Assia
Operatőr : Brittony Mateja

Gyártás
Költségvetés : $641 861 518
Gyártó : T-Series
Forgatási helyszín : Budaörs
Játékidő : 194 perc
Nyelv : Sziléziai német
Ország : Vanuatu

Forgalmazás
Forgalmazó : Zentropa Entertainments
Bemutató : 1015. február 5
Bevétel : $563 974 595

Az én kék egem ~ A tanúvédelem jó üzlet A mindent behálózó maffia tevékenységéről belső életéről sok film készült talán túl sok is A fajsúlyos alkotások mellett vígjátékok egész sora foglalkozik a bűnszövetkezettel így Herbert Ross rendező is a könnyedebb végéről fogta meg a témát

Az én kék egem – Wikipédia ~ Az én kék egem alternatív cím Kamutanú eredeti címe My Blue Heaven 1990ben bemutatott vígjáték Steve Martin Joan Cusack és Rick Moranis főszereplésével

Vígjáték Az én kék egem Kamutanú ~ Jegyezz meg Új tartalom PoénHumor Fórum FAQ Naptár Forum Mûveletek Fórumok Olvasottnak jelölése

az én kék egem Keresés awilime szabadidő magazin ~ Az én kék egem Ameriaki vígjáték 1990 73 A New Yorki maffiafonök vallomást tesz társai ellen Ezért a tanúvédelmi program keretében egy kisvárosba szállítják

Az én kék egem online film ~ Az én kék egem 1990 My Blue Heaven Kategória Vígjáték Bűnügyi Tartalom A New Yorki maffiafőnök Vinnie Antonelli átáll a másik oldalra és felajánlja hogy koronatanúként vallomást tesz társai ellen

Az én kék egem online film ~ Vincent Antonelli a besúgóvá lett egykori maffiatag szorult helyzetbe kerül és hogy mentse a bőrét vádalkut köt a New Yorki rendőrséggel



#angolul. #online magyarul. #filmek. #1080p. #magyar szinkron. #teljes mese. #letöltés. #magyar felirat. #filmnézés.#teljes film. #indavideo. #dvdrip. #blu ray. #720p. #letöltés ingyen. #HD videa

Related Posts:

Disqus Comments
© 2017 Filmek Ingyen - Proudly powered by Blogger